söndag 7 oktober 2012

slapp söndag

Tim har varit och hjälpt Sam så jag och barnen har haft en riktigt slapp söndag.
Vi har suttit på Caspians rum och lekt. Mirabelle tyckte det var så roligt när jag byggde upp klossar och hon fick riva. Hon skrattade så hon kiknade, Caspian tyckte däremot inte det var lika kul för han ville ju bygga höga torn. Så vi fick dela upp klossarna så båda kunde få sin vilja igenom!

Vi skulle ha gått ut för att leka på någon lekplats, men vädret skiftade under hela dagen och barnens överdrags kläder/regnkläder låg i Tims bil som stod på parkeringen och där kom jag inte in :/ Men ibland kan det vara skönt att bara vara inomhus oxå!

Barnen sover sen typ 1 timme tillbaka. Jag har suttit med skol arbete och nu tar jag paus! Tänkte jag skulle fixa naglarna och ta hand om mina fossingar, fotbad, filning och massage. Och så klart kolla på säsongs starten av Solsidan, missa inte det klockan 20.00!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar