fredag 5 oktober 2012

Rusk väder

Mörkt, grått, regnigt väder är det idag. Alltså mys väder inom hus. 
Barnen har lekt runt och Caspian har byggt häftiga bilar med lego, grym unge på att bygga!
När Tim kom hem åkte vi in till Karlskrona där Tim skrev på det nya anställnings avtalet för sitt nya jobb :) Sedan åkte vi och hämtade ett par nya skor till Caspian.
Jag har så fruktansvärt ont i min nack muskel och det gör att jag får en hemskt huvudvärk. Denna jäkla nack muskel har jag haft problem med sedan jag fick Caspian. Den är ständigt inflammerad. På måndag blir det att ringa sjukgymnasten, boka in akupunktur och även massage av nacke/axlar!
Jag ska testa ett plåster som mamma gav mig, värme plåster, hoppas det hjälper!

Tim är iväg med Kim så jag myser framför tv med tända ljus.  Hoppas ni har en fin fredags kväll!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar