lördag 20 oktober 2012

Överraskning och mat förgiftad

Vi hade inte gjort upp några planer på hur 5 års dagen skulle firas.
Tim hörde av sig rätt sent på dagen och berättade att min syster skulle ha barnen, även över natten.
Han sa att jag inte skulle duscha eller sminka mig.
Jag lämnade barnen hos syrran och väntade där på Tim. Jag hade sminkat mig lite iaf och tagit på mig lite fina kläder fall i fall.
Han sa inte vart vi skulle, men tillslut fattade jag. Spa :)
Vi badade och satt i ång bastun. Det var så mysigt!
Efteråt åkte vi till ferrali och åt god middag. Jag kände efteråt att magen inte var helt ok men det var inte så farligt.
Vi åkte hem och myste till en film.
Jag är så tacksam för att Tim fixade detta helt själv utan några som helst frågningar om vad jag ville göra eller hur vi skulle göra.

På natten vaknade jag med magsmärtor och kunde inte somna om, på morgonen började jag spy och har spytt sedan dess så fort jag försöker få i mig minsta lilla vätska. Jag är pigg så fort jag har spytt och känner mig inte det minsta trött eller så. Det ända är värken i min mage men den vet jag varför den finns. Jag tyckte köttet smakade annorlunda men tänkte att det kanske är så här det smakar ändå.
Blir jag inte bättre tills i motgon får jag ringa in för någon näring måste jag ha.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar