onsdag 31 oktober 2012

Mirabelle är inte alls bättre idag :/ I morse så kräktes hon i sängen. Hela hon var full med kräk och det bara flöt i sängen, hur kan en sån lite spy så mkt? Jag vet inte varför hon kräktes men maginfluensa var det inte.
När jag duschade henne lugnade hon ner sig. Men precis när jag tog upp henne fik hon näsblod. Jag och Caspian blev nog räddast. Caspian började gråta och sprang ut. Jag blev helt chokad och visste inte redigt vad jag skulle göra. Som tur var slutade det jätte fort och var inte alls så mkt.
Febern håller i sig och hon har bara velat ligga i soffan och ta det lugnt. Jag får inte inte i henne någon vätska , men lyckades iaf få i henne en flaska välling för ca 1 timme sedan och det borde väl faktiskt vara rätt bra!
När hon vilade middag reste hon sig upp och började klökas, sedan kom panik gråten och hon skrek aj i över 30 minuter. Hon har sig för magen och huvudet. Det var så hemskt, hon ville inte sitta i knät, inte gosa och jag fick inte ens röra henne. Det skär i mamma hjärtat när något inte stå rätt till med ens barn. Jag försökte med allt men hon bara halv låg brevid mig och skrek och vred sig.
När Tim kom hem slocknade hon i hans famn.

Vi få se hur det blir i morgon, vi ska egentligen på ul men frågan är hur vi ska lösa detta. :/

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar