tisdag 1 februari 2011

Dag 1 - Presentera mig själv

Jag heter Martinique Olsson, är 20 år fyller 21 i juni. Bor i Kallinge vilket jag gjort hela mitt liv. Jag är mamma till Caspian 1 år och gravid i v 21 med andra barnet som beräknas till 19 juni. Jag bor tillsammans med Caspians pappa Tim som är 23 år. Jag träffade Tim första gången när jag va 13 år och efter ett halvår blev vi tillsammans, förhållandet varade inte mer än några månader men vi fortsatte vara vänner. För 3 år sedan skulle vi festa tillsammans vilket slutade med att vi blev tillsammans och efter 9 månader förlovade vi oss i Danmark.
Just nu håller jag på att läsa upp mina gymnasiebetyg på Komvux, sen hade jag tänkt utbilda mig till förskollärare eller tandsköterska.
På fritiden tycker jag om att umgås med familj och vänner, motionera, simma, träna yoga, titta på film och shoppa.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar