lördag 19 februari 2011

Fint fint

Otroligt fint väder ute men kallt, hela 7 minus är det nu. Jag och Caspian ska snart ut och få lite frisk luft. Ska passa på att gå inom farmor & farfar på en fika och prat. Tim ska diska och tatuera här hemma.

Ni som är gravida med banrn nr 2 eller fått fler än ett barn hade ni mkt förvärkar/mensvärk? Så pass att man måste stanna upp och lixsom vänta på att det försvinner?
Idag har jag 3 gånger fått sätta mig ner och vänta tills det gått över innan jag kunnat göra något så ont har det gjort. Och ringa in vill jag inte eftersom jag känner mig gnällig så fort jag gör det och allt visar att jag inte är öppen och att barnet mår bra.

2 kommentarer:

  1. Ja, som du redan vet så har jag ju de där förväkarna/sammandragningarna.. Jag får lov att vila när de kommer, och ar fått börja joba betydligt mindre.

    Svar: Ja, när man bor i hus så märks det att det var -40 inatt, speciellt som jag inte orkade elda igår innan jag gick och la mig. Det var 15+ när jag vaknade, haha!

    SvaraRadera
  2. Bättre att ringa en gång för mycket än en gång för lite. Tro mig. ! Med mitt andra barn hade jag likadant och det gick fort , väldigt fort i slutet. Hann precis in till förlossningen. :/

    SvaraRadera