torsdag 17 februari 2011

Graviditetens fel

Nu har jag fått den första bristningen, blev lite besviken men det kunde varit värre. Den är ljus så man måste titta noggrant för att se den, men jag retar mig så klart på den ändå ;) Är ca 3 cm och sitter vid sidan av rumpan.
Måste ta och hitta lite nya byxor/leggins som jag kan använda. Har lagt undan 3 par jeans nu och inte går att knäppa. Barnmorskan från ultraljudet hade rätt om att magen satt längre ner med andra barnet. Jag kan inte se det på bilderna om jag gemfört men det märks eftersom jag inte kan använda dessa jeansen och dom kunde jag ha hela graviditeten utan med Caspian och dom gick att knäppa utan ansträngning. Och kan ju knappast beror på vikten eftersom jag gick upp 19 kg med Caspian och denna gången har jag ökat 2 kg och gått ner dom redan!
Tänk vad en graviditet kan ställa till med, men tur man har det som ursäkt och kan skylla på något ;)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar