torsdag 24 februari 2011

Familje dag

Idag har vi umgåtts hela familjen eftersom Tim varit ledig idag, haft en trevlig dag på stan :) Fikade på Andra våningen, men där började Caspian matstrejka igen, ingenting gick ner och hemma har han endast druckit 1 flaska välling det är allt han har fått i sig sen i morse.
Hemma har jag fått lite städat, sen har det inte gjorts så mkt mera. Tim har tatuerat och Caspian har lekt med sina leksaker.
Till skillnad från Caspian har jag haft extremt sug på mat och annat kränkt 5 piggelin, bröd, en halv sats chokladbolls deg, bakad potatis med kycklingröra och sallad och nu blir det snart pommes. Jag är inte speciellt nyttig just nu kan jag säga!

2 kommentarer:

  1. SV: Det heter Bryophyllum 50% och produceras av Weleda. Tror att det är någon form av muskelavslappnande... :)

    SvaraRadera
  2. SV: Okej det lät ju inge bra... Då tycker jag definitivt du skall gå till en läkare (gärna alternativ läkare/BM om du kan, för de är lite mer öppna för sånt) och fråga efter det preparatet jag äter... För mig har det minskat åtminstone lite grann, smärtan har försvunnit i alla fall. Jag tycker inte heller om kemiska preparat och föredrar allt som är naturligt :)

    SvaraRadera