måndag 21 februari 2011

Hudvårdsparty

Nu har mitt sportlov börjat :) 
Dagen började kanon med sovmorgon, fast fick nästan tvinga mig själv att ligga kvar i sängen från 9-10. Caspian vaknade inte förens 10.30.
Febern är borta på Caspian, nu har han endast förhöjd kroppstemperatur lite hosta och snuva.
Jag, Caspian och Saga tog oss en lång promenad på 1 ½ timme efter frukost. Riktigt skönt att vara ute och gå, trotts att jag fick gå sakta.
Har bakat bullar idag, men som vanligt slutade det med att jag åt lite för mkt bulldeg. kulle blivit 50 bullar,men blev endast 36 ;)
Haft hudvårdsparty här ikväll, mkt trevligt :) Va Zophie som höll i det. Min kusin, hennes dotter och min moster som jag aldrig träffar kom och det va verkligen trevligt att få träffa dom :) 
Nu ska vi snart krypa ner och titta på Wallander innan vi ska sova. Känner mig väldigt trött efter denna dagen.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar