söndag 27 februari 2011

Mys söndag

Fick frukost på sängen i morse igen, snacka om att vara bortskämd. Min kille kan vara romantisk när han vill ;) Han är så snäll!
Tim och Saga åkte in till stan en runda för att träffa Jimmy och hans hund. Saga och Sony tror jag hunde hette hade lekt jätte bra tillsammans.
Jag själv passade på att tvätta, diska, damsuga och göra lite i samhälle när Caspian ändå vilade middag.
Vi har även varit och kollat på vagnen och det blev som ni kanske märkt den vi tog med oss hem :) Passade även på att gå inom mammas och hälsa på. Vi fick thai mat som hade blivit över, så gott :)
La Caspian nästa direkt när vi kom hem, sen har jag bara tagit det lugnt. Målat naglarna och haft ansiktsmask.
Nu ska jag och Tim mysa till det med lökringar, morötter med dipp av mumsiga såsen och coca cola :) Ska även titta på viva la bam.
I morgon är det tillbaka till skolan, arbetet och förskolan.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar