fredag 18 februari 2011

prov

Hemkommen efter att ha varit i skolan och gjort matte prov, kände faktiskt som det gick rätt så bra. Så nu kan jag andas ut lite tills efter lovet då jag ska få veta om jag lyckades.
Skulle egentligen har suttit hemma och pluggat samhälle men har fått en tid hos barnmorskan vid 11.30 så ska åka in dit på kontroll av sammandragningarna och prata om det finns något som kan hjälpa att lindra. Min brors tjej sa att det fanns tabletter som man kunde få och det vill jag gärna ha!

1 kommentar:

  1. Hej!
    Nu är internet ÄNTLIGEN tillbaka!!!
    Nu kan jag följa din blogg dagligen ;)
    Hur mår ni?

    Skönt att provet gick bra! När jag hade sammandragningar som värst fick jag någon spruta som stoppade allting... annars sa dom bara att jag ska vila. Lätt?

    SvaraRadera