tisdag 1 februari 2011

Inget blir som man tänkt sig

La Caspian när vi kom hem från stan, behövde göra lite matte och svenska. Men han vägrade sova och kom ner från sängen direkt när jag gått ut från rummet. Men att han va trött märktes lång väg! Försökte 1 gång i timmen med att få honom till att sova men samma sak varenda gång. Tillslut la jag mig med honom på soffan och efter 30 minuter slocknade han och sov i 2 timmar, men bara hos mig. Försökte jag lägga ner han i soffan för att kunna plugga vaknade han.Men mysigt va det ju iaf att ligga och gosa med honom. Skol arbetet få vänta tills ikväll :)
Har gjort köttfärslimpa och potatismos eftersom jag varit sugen på det så länge. Men köttfärslimpan blev inte alls god, smakade jätte lustigt :(
Ska göra lite matte nu innan mannen som talar med hundar börjar. Ska lägga ut bilderna på kläderna jag köpte till barnen förra veckan. 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar