onsdag 2 februari 2011

Frågor och svar

Varför ska du sälja när ni ska ha ett barn till?
Därför att jag vill ha en baby sitter med vibrator i, jag va intresserad utav en sån när jag väntade Caspian men alla va så dyra. Nu har jag hittat nya och super fina baby sitter med vibrator till kanon priser och därför säljer vi den gamla och köper en ny. Onödigt att ha två styckena!

Vet du hur tidigt man kan höra hjärtljuden? Alltså om man vill se om barnet fortfarande lever men undvika att göra VUL?
Jag har hört att man kan höra från v 13, men det kan ju vara otroligt svårt att hitta hjärtljuden så tidigt och då kanske man bli orolig. När jag bad om att få lyssna på hjärtat tidigare avrådde min barnmorska mig från att göra det pga oron. Men v 16 kan man lättare hitta hjärtat.

3 kommentarer:

  1. Urch det är ingen kul alls, här gör det inte ens ont när man kissar så det var svårt för mig att tro att det skulle vara en UVI trots allt.

    Men skönt att få det sagt nu så man inte går runt och undrar var alla dessa sammandragningar kommer ifrån.

    Vad tog du för medicin för UVI?

    Kram

    SvaraRadera
  2. Får man fråga var dom billiga finns? Är med inne på att köpa en sån nämligen :)

    SvaraRadera
  3. http://barnrummet.se/kategori/babysitter här har du sidan :)

    SvaraRadera