lördag 19 februari 2011

Melodifestivalen, rätt låt?!

Många av mina vänner på facebook va glada över låten som gick vidare, humm undra varför. Kan det vara för att the playtones är härifårn?! ;) Jag tycker självklart det är kul att ett band från lilla Kallinge kommit vidare, men helt seriös behövs det verkligen göras så stor grej av det? Samlas på Chaplin för melodifestivals vaka känns faktiskt lite patetiskt. Kallinge blir helt extas över att några från vår kommun faktiskt är med i tv.
Inte min musik smak, men självklart roligt att dom gick vidare!

2 kommentarer:

  1. Helt rätt person gick vidare..men då tänker jag på Eric Saade :)

    SvaraRadera
  2. Det är väl JÄTTE kul att det händer något i lilla Kallinge och hittar på något när de händer en sån här *stor* sak. Några från lilla kallinge är med i melodifestivalen, och desutom går vidare! Det är ju skit kul! Jag tycker inte att dom är specielt bra och lyssnar inte på dom heller för den delen. Men jag tycker de är kul. Blir så iriterad när du skrev att det är patetiskt. Det är väl inte patetiskt att sammlas och heja tilsammans,*hylla* fira för att nårga kallinge bo ha kommit långt!!

    SvaraRadera