fredag 11 februari 2011

Trött

Ska strax ta och lägga mig, är super trött vilket jag varit hela dagen. Hoppas grannarna håller tyst så det inte bli som förra helgen. Har hållt på och skrika där inne nu sen kl 7.
Tur jag stannade hemma idag, dom kom och fixade vår ugn som inte funkat som den ska. Hoppas att man slipper vänta en evighet på att maten ska bli färdig.
Jag och Caspian va en runda hos farmor och farfar efter att jag hämtat han på förskolan. Caspian fick en munkjacka utav dom, det tackar vi för :) Hemvägen va lååång och plågsam, sammandragningarna blev värre när jag gick. Men kände att jag behövde hälsa på dom nu när det va några veckor sedan. 
Har badat en stund vilket hjälpte rätt bra, men så fort jag gick upp kom sammandragningarna tillbaka.
Nu har även jag fått e vår trollunge gå, han tog och gick några steg i stora rummet sen satte han sig ner och skrattade när han såg att jag tittade på honom :)
Har beställt en vår jacka från name it till Caspian, kommer bli så fin i den. Nu letar jag bara efter turkosa converse till honom. Någon som vet vart det finns? St 23 har han.
Mamma ska försöka virka cornvers till bebisen har hon lovat :) 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar