tisdag 5 april 2011

En bra dag

Min kropp har haft en bra dag, jag har verkligen mått bra (förutom tröttheten). 
Jag har passat på att träna två yoga pass idag ett på 15 minuter och ett på 30minuter. Körde även ett träningspass på andningen på 10 minuter. Jag hade så stor nytta av gravidyogan och allt som den dvd innehöll när jag skulle föda Caspian så jag har verkligen längtat efter att kunna börja träna igen. Jag har fått skjuta upp det sen v 20 pga foglossningen, illamåendet och sammandragningarna.
Har även vikt ett stor tvätt berg idag och skurat badrummet.
Nu på kvällen har jag badat fotbad och fixat naglarna. 
Jag ska läsa lite till i min bok som jag ska redovisa i svenskan, sen blir det sängen.

Tror jag håller på att få vatten i kroppen, mina smalben/fötter är svullna och gör väldigt ont. Finns det något som man kan göra för att motverka svullnaden/smärtan? Jag har hört att det hjälper om man dricker mkt vatten, men jag dricker redan otroligt mkt vatten.

2 kommentarer:

  1. stödstrumpor, att ligga med benen högt på natten o flera gånger per natt :) Kram

    SvaraRadera
  2. Tack för tipset, ska införskaffa mig ett par stödstrumpor :)

    SvaraRadera