fredag 8 april 2011

Helt otroligt

Jag är så förbaskat trött på denna graviditeten. Jag mår knappt aldrig bra och har inte gjort sedan jag v 6. Så fort det börjar verka som att jag äntligen ska få må bra ett tag kommer nya problem eller gamla tillbaka.
Nu är foglossningen tillbaka igen, så är bara till att börja använda bältet och hoppas att det inte förvärras.
Jag önskar att denna graviditeten hade varit lika underbar som när jag väntade Caspian. Man tappar verkligen suget på att vara gravid när man går och må dåligt hela tiden. 
Men förhoppningsvis så kommer bebisen snart ut, helst vill jag att hÄn ska stanna till v 36 men därefter får h*n gärna komma ut! 

1 kommentar:

  1. Ursh du med, lider med dig, vi får kanske skapa en egen club tillsammans hehehe =)

    Krya på dig // Kram

    SvaraRadera