måndag 25 april 2011

Sista lediga dagen

Idag är den  sista lediga dagen innan det är dags för skolan/förskolan igen efter  1 veckas ledighet. Det ska bli skönt att komma tillbaka till rutinerna, men samtidigt jobbigt att lämna ifrån sig Caspian på förskolan igen. Jag vill så gärna ha honom hos mig hela tiden min underbara lilla prins.
Steg upp långt före Tim och Caspian idag, satte igång en maskin tvätt, åt frukost och sedan gick jag och Saga en lång och härlig promenad. 
Väckte Tim och Caspian när vi kom hem och sen blev det lite städning.
Tim tatuerade lite under dagen.
Lite senare åkte jag iväg och hade en tupperware demo.
Nu har vi lagt Caspian. 
Jag ska ta tag i tvätt högen och sedan duscha. Sen blir det att titta på en unge i minuten innan läggdags.

1 kommentar:

  1. det är köpt på gekås i ullared. dom har massvis med fina sänkläder =)

    SvaraRadera