fredag 29 april 2011

Vila vila vila

Dagen har spenderats i sängen, från 8.00-14.45. Har pluggat, vilat och fixat lite med tupperware sakerna.
Så fort jag rör mig blir magen alldeles hård och det gör ont i den. 
Hämtade Caspian på förskolan och sedan gick vi upp till kiosken och mötte Tim som bjöd på mjukglass. Super fint väder faktiskt.
Sen blev det upp till Hasselstad där vi tittade på hus. Trädgården var lagom stor, men huset va lite litet. Det går att fixa eftersom övervåningen inte är inredd så kan det bli 1 eller 2 sov rum där uppe. Men vi ska diskutera lite hur vi ska göra med detta så få vi se vad beslutet blir. Hade varit super skönt att bo i hus och ha en trädgård.
Jag är så förbaskat sugen på något så jag väntar otåligt på att Tim ska åka iväg och handla hem någpot till mig. Antingen jordgubbar, kiwi, vindruvor eller glass :P

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar