fredag 1 april 2011

Fredags mys

Trodde det va dags för maginfluensa i natt, igen. Fick jätte ont i magen på kvällen efter att ha ätit tomat blev illamående men inget mer. Sen när vi lagt oss fick jag jätte ont i magen och låg vaken i flera timmar och varenda gång Tim rörde sig i sängen kändes det som jag skulle spy.
Va hemma från skolan och hade Caspian hemma från förskolan för att vara på den säkra sidan. Vid 10-11 tiden började magvärken att släppa, så va väl en dålig tomat jag åt eller nått.
Åkte in till stan lite senare för att lämna tupperware produkterna till Bleckman, sen vidare till Willys för lite handling.
Hemma har jag pluggat och tagit det lugnt.
Blev tacos till middag, Caspian bara älskar tacos.
Efter maten blev det massa bus med Caspian och sen bad medans jag hängde tvätten.
Nu har jag lagt honom och har även skurat golven och snart är det dags att plocka fram den stora godisskålen sen är det fredags mys för mamma och pappa.
Hoppas ni har en trevlig kväll!

1 kommentar: