tisdag 5 april 2011

Såå trött

Jag är fruktansvärt trött just nu, känns verkligen som jag hade behövt vila ögonen en stund. Men det har jag icke tid med :(
Caspian är på förskolan och jag har precis kommit hem. 
Jag har varit i skolan och haft matte, sen i stan och satt in pengar och handlat havandeskaps olja inne på 4 flaskan nu!
Strax ska jag ta och sätta igång med svenskan, frågan är bara vad jag ska ta idag. Läsa lite i boken, läsa om novellerna som man har inför nationella, börja förbereda inför muntliga nationella eller medeltiden. Svår att bestämma mig!
Jag saknar Caspian något fruktansvärt så egentligen har jag bara velat hämta honom i stället, men jag måste göra svenskan. Men om 2 timmar får jag äntligen pussa och krama min prins <3

1 kommentar:

  1. Ja men bara för att dom säger så tänker jag gå ner till havet varje dag :) inte mig emot iofs.

    SvaraRadera