onsdag 6 april 2011

Än sån dag

Vilken dag detta ha varit, jag skulle kunna somna ståendes.
 Först lämna Caspian på förskolan, gick en lång promenad med Saga. Sen hem och träna ett 30 minuters pass med yoga och sedan blev det skolarbete. Medeltiden och några noveller inför nationella i svenskan nästa vecka.
Hämtade Caspian på förskolan, tig en promenad hem till farmor och farfar. Caspian busade som bara den med gamelfarfar. Farmor skulle vissa hur mkt vatten hon hade i sitt ben och när hon tog av sig stödstrumpan såg det jätte roligt ut, det va så smalt där stödstrumpan hade suttit och sen va det gigantiskt.
Fick en tid till bvc eftersom jag/personalen på förskolan tyckte att Caspians urin luktade starkt och illa. Fick sitta med en naken Caspian i ett rum och med en urin kopp. Efter nästa 2 timmar och jätte mkt vatten kissade han äntligen. Tyvärr han jag inte redigt få med det i koppen eftersom det kom så mkt i början och sen ville han inte redigt kissa i koppen. Men en skvätt räckte iaf till ett stick prov som vissade att det inte va urinvägsinfektion. Men om urinet fortsätter lukta ska vi försöka få en burk med kiss här hemma så dom kan skicka iväg det på odling och se.
Nu ikväll har jag haft tupperware demo, jätte skoj :)
Jag ska bara vänta tills Tim och Saga kommer hem från deras promenad sen får det faktiskt bli att sova. Jag orkar inte vara vaken längre. 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar