fredag 8 april 2011

middag för två

Ikväll blev en himla sen middag, kl 21.00 serverades den :P Men mysigt va det att sitta där bara jag och Tim och prata :) Det blev kyckling paj och sallad med dressing.
Varit i skolan idag, först en snabb vända på morgonen då det va matte och jag hade ett prov att göra. Missade bussen precis när jag va klar, så tog en runda inom stan och handlade mat.
När jag kom hem vilade jag och läste lite svenska innan det va dags för att åka till skolan igen. Var helt ensam på naturkunskapen, men måste säga att jag tycker faktiskt det är rätt skönt. Då kan han lixsom förklara för mig när jag inte fattar hur jag ska göra och det känns som det går bertydligt snabbare att göra uppgifterna då :)
Hämtade Caspian på förskolan och  sen blev det hem till soffan. Caspian lekte som vanligt och stojade omkring. Men när mamma kom för att lämna tidningen blev han helt knäckt och därefter fortsatte han att vara ledsen och klängig.
Tog febern som vissade att han hade feber, inte så mycket 38.4. Men han verkar ha ont i huvudet för han har legat hela kvällen i soffan helt tyst och sen tagit handen över huvudet flera gånger. Ögonen har varit helt tårögda på den stackarn. Så i natt ska han få sova mellan mamma och pappa. Inte för att jag tror han bryr sig, men jag vill ha honom hos oss i natt :)
Snart är det dags att plocka fram gurka, morötter och dipperna för att sedan mysa till någon film.

Här är bilder från igår




Vi va och firad min mormor igår som fyllde år

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar