torsdag 28 april 2011

Torsdag

Steg upp tidigt idag lite innan 6 i morse. Lämnade Caspian på förskolan vid 7.15 och sedan vidare till skolan. Naturkunskap och matte va det idag.
Efter skolan hade jag lite tid över så blev en runda ner till stan för insättning av pengar och även inhandla hallonbaldste.
Hämtade Saga innan det va dags att hämta Caspian sedan gick vi en promenad i det fina vädret.
När vi kom hem va det sov dags för Caspian och jag hamnade på soffan. Frukansvärda sammandragningar vid minsta lilla rörelse.
Nu ikväll har det varit tupperware möte i jämjö. Väldigt roligt och ännu roligare att Emlan följde med dit :)
Jag fick super fina saker som jag ska lägga upp här i morgon.
Nu ska jag dricka en kopp te, sen blir det sova. 
I morgon ska vi titta på hus :)

1 kommentar:

  1. Ja det är otroligt jobbigt. Han träffade henne ca 10 gånger när hon var 1år men var 100% frånvarande både graviditet och resten av tiden. så dom har aldrig haft någon kontakt/relation. Hon är väldigt arg för att han dykt upp och tror han kan kalla sig pappa.

    Jag har skrivit ett inlägg om det här i bloggen om du vill läsa

    http://demicorazon.blogg.se/2010/december/barnets-basta-lang-text.html

    SvaraRadera