onsdag 13 april 2011

Snart sängen

Ska strax gå och lägga mig, vänta bara på att Tim och Saga ska gå den sista kvälls rundan. Jag vill inte lägga mig ensam det känns så tomt :P
Idag va jag hemma från skolan och Caspian fick även stanna hemma från förskolan. Jag skulle egentligen in och ha svenska men eftersom jag åkte in till skolan för att ha svenska och hon va hemma för vård av sjukt barn så kändes det inte som någon mening att åka in ifall det skulle vara så idag. Lika så har det varit en jobbig natt men smärta i livmorden men ingen smärta som jag haft tidigare uten en jätte lustig smärta. Men som tur väl va försvann den under dagen.
Jag och Caspian va hemma hos farmor och farfar på en fika. Caspian och farfar busade som vanligt.
Sen åkte vi in till stan med mamma. Mamma klippte sig, jag satte in pengar på banken och sen bjöd mamma på fika.
Blev vila i sängen när vi kom hem med en ny gravid tidning som kom med posten. När Tim kom hem blev det middag.
Har varit iväg och haft tupperware party ikväll, jätte skoj :)
I morgon är det en viktig dag och alltså måste jag till skolan hur illa jag än kommer må i morgon, i morgon är det dags för det skriftliga nationella provet i svenska b. Och jag är så nervös, eftersom jag tycker att svenska b är knepigt! Men har 5 timmar på mig att göra provet så jag ska ta god tid på mig.

1 kommentar:

  1. Jag håller tummar och tår att det ska gå bra för dej! ;)

    Låter inge kul alls med sammandragningarna... :/
    Jg hade aldrig hört att det kan vara ärftligt att föda för tidigt?

    SvaraRadera