fredag 1 april 2011

April april

Hur många utav er har blivit lurade idag?
Jag hade världens bästa april skämt och det va många som gick på det :P
Jag ringde Tim i morse när han va på jobbet och sa att jag behövde åka in till förlossningen eftersom vattnet hade börjat sippra. Så hände det när vi blev inlagda i v 34 med Caspian. Tim gick på det och tillslut tyckte jag så synd om han att jag va tvungen att fråga om han inte visste vad det va för dag. Tim va inte alls glad och talade om att han inte tänkte komma hem ikväll, men det vet jag att han gör ändå :)
Ringde till mamma på jobbet och sa samma sak till henne och hon gick oxå på det :P
Ringde pappa som faktiskt är lite tråkig att driva med för även om han kanske bli orolig så hör man aldrig något på honom så han fortsatte prata jätte lugnt så tillslut undrade jag om han inte visste vad det va för dag och då sa han bara va dum du är det kunde faktiskt vara sant!
La även ut på facebook där en hel del gick på det oxå. Hehe lite små roligt eftersom jag aldrig brukar lyckas att lura någon. Förutom förra året då både jag och Tim la ut att vi skulle ha en liten i september, där va det många som gick på det.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar