fredag 29 april 2011

Så olika men ändå så lika

Graviditeterna har varit så olika varandra, men nu börjar dom helt plötsligt bli väldigt lika varandra.
Slem proppen gick ju förra veckan, precis samma vecka som med Caspian. Med Caspian gick slemproppen två gånger, alltså kom inte allt första gången utan det kom efter 1 vecka. Igår hände samma sak, det kom delar utav slemproppen igen.
Natten har varit fruktansvärt jobbig med massa sammandragningar/förvärkar. Förvärkarna har fortsatt under dagen så idag är det hemstudier som gäller. 
Har pratat med förlossningen som för en gångs skull inte ville ha in mig utan tyckte jag kunde stanna hemma, kors i taket. Hon tyckte jag skulle hålla mig så still som det bara går. Så därför är Caspian på förskolan och jag halv ligger i sängen och pluggar.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar