tisdag 19 april 2011

Underbara dag

Caspian är så lik sin far när det gäller sömnen, hade dom fått bestämma hade dom nog sovit bort ett helt dygn. Jag steg upp kl 9, åt frukost, gjorde mig iordning och började plocka iordning här hemma. Kl 11 gick jag in och väckte Caspian.
Blev en lång promenad med Caspian och Saga i det fina vädret. Vi stannade till på Konsum och köpte lite frukt.
Hemma va vi inne en stund och sedan gick jag och Caspian ut för lek. Va även borta vid mammas jobb och hämtade tidningarna.
När vi kom hem fick Caspian vila middag och jag fortsatte mitt städande. Såg ut som kom och hjälp mig att dö här hemma eftersom vi knappt varit hemma i helgen och igår. Tog även tag i damsugningen vilket va länge sedan jag gjorde. Är numera Tim som sköter damsugningen varje dag. Men det va inte precis det smartaste att göra, för sammandragningarna satte snabbt igång. 
Gjorde middag och sen åt vi. Tim har tatuerat och jag har vikt en massa tvätt medans Caspian har busat omkring.
Nu ligger Caspian för natten och jag väntar på Tim.
Vi ska äta jordgubbar, kiwi, vindruvor och smält choklad här hemma ikväll och mysa.

1 kommentar:

  1. ja det är fasn för mkt , jag kan tycka att det är inte spec hälsosamt att gå över så lång tid.. nu har jag ju iaf gått över hela 6 dar och jag e less :P
    Jo jag är uppe och springer i den mån jag orkar , trycker på sjukt mkt och färdknäppen , ja de vetefasn , karln strejkar typ haha :P
    Hoppas ni mår bra iaf :)

    SvaraRadera