torsdag 21 april 2011

Stor handling

Tim fick feber i natt så han har varit hemma från jobbet idag. 
Natten va grymt jobbigt med en massa förvärkar och magen va stenhård så det va obegaligt hur jag än låg. Fortsatte en bit in på morgonen och sen va det som bort blåst.
Vi åkte ner till stan och stor handlade. Jag och Caspian handlade medans Tim satt i bilen och vilade. Sen blev det hem till syrran och köpa maj blommor utav min systerson och sedan vidare för mjuk glass.
När vi väl kom hem och jag hade tänkt vila lite kom tupperware sakerna från förra veckans visningar. Så det va bara att sätta igång och packa ner allt till rätt personer. Hela köket blev fullt med påsar.
Efter maten körde vi upp till gravplatserna eller vad det heter. Tittade till Tims farmor och farfars grav och sedan tände vi ett ljus på Tims mammas grav. Faktiskt första gången som Caspian har varit vid sin farmors grav.
Tim lämnade av mig och Caspian hos Kith. Firade henne idag eftersom hon fyllde år igår. Mkt trevligt :)
Nu ska jag dricka en kopp te och sedan bara ta det lugnt. Hoppas på lite bättre sömn i natt.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar