söndag 3 april 2011

Fort

Dagarna går så fort fram, jag fattar inte vad som händer. Man hinner knappt hitta på något innan det är ny vecka igen.
Idag har jag umgåts med Caspian, vikt tvätt och pluggat. Sen har jag haft en tupperware demo. Hann hem och fick mysa med Caspian lite innan det va dags för honom att sova Min underbara son som jag älskar så mkt!
Nu ligger han i sängen och håller på att somna.
Tim är iväg och hämta mat, får faktiskt bli frasses idag för jag är sjukt sugen på det. Hoppas bara jag inte får en allergisk reaktion utav det, men det ska nog inte vara någon fara nu när det inte ens är samma som jag brukar äta.
Ikväll ska jag sätta mig ner och göra beställningarna från veckans demo, sen ska jag och Tim städa gadroben. Igen! Gjorde det i höstas men när man lever med Tim blir det lätt stökigt ;)
Sen blir det plugga oxå lite innan det är dags att sova.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar