onsdag 20 april 2011

Vatten vatten vatten

Det syns inte så mkt, men det känns att benen är fulla med vatten. Jag har fruktansvärt ont i benen och fötterna. Trodde jag skulle bryta ihop när jag skulle gå från mvc till swedbank idag, ingen lång bit men förbaskat jobbigt.
Farmor och farfar passade Caspian medans jag va på mcv. Och när jag kom tillbaka hade min snälla farmor ställt sig och gjort besväret att laga två maträtter. Fisk, potatis och sås till henne, farfar och Caspian och till kräsna mig kyckling, potatis och sås :)
När vi kom hem fick Caspian vila middag och jag la mig inne i sängen med benen hög upp. Där låg jag fram tills Tim hörda av sig och sa att vi kunde gå ut.
Åkte ner till maxi för att handla lite och sen hem igen.
Hemma blev det gos med Caspian och sedan har jag spenderat kvällen i sängen. Nu ska jag betala lite räkningar och sedan sova.
 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar