tisdag 12 april 2011

Likblek

Underbart väder har det varit nu på morgon. Jag och Saga lämnade Caspian på förskolan vid 8.45 sen vidare på en promenad. När vi kom hem skurade jag av ute möblerna och satte jag mig i solen. Så härligt att sitta där i solen och plugga. Jag behöver verkligen få lite färg så blek jag är nu när jag inte har solat under hela graviditeten. Och lite färg fick jag allt efter 1 timmes solning. Insåg när jag satte på mig bikini överdelen att jag är i stort behov av ny så som brösten har växt. Så blir till att införskaffa in ny som man kan ha i sommar då man ska amma och allt.
 Dags att återgå till skolans underbara värld ;)


 

2 kommentarer:

  1. Men så härligt att ni börjar få värme :)
    Skönt att sova var det iaf :)

    SvaraRadera
  2. Visst var det jätte vackert väder i måndags =) Jag hann faktiskt inte sola men jag var ute i trädgården och röjde undan, klippte häcken och planterade blommor. Men skönt var det iaf!

    Jätte söt magen din är =)

    SvaraRadera