onsdag 27 april 2011

Skräckslagen

Idag har det varit rätt tråkig dag faktiskt, först skolarbete sen hämta Caspian på förskolan som somnade och sov som en stock när vi kom hem. Jag har haft massa förvärkar så jag har legat i sängen och inte pallat göra så mkt mera.
På kvällen blev det iaf iväg och ha en tupperware demo vilket va roligt trotts att förvärkarna höll i sig.
Ställde mig i duschen när jag kom hem för att försöka få bort förvärkarna. Jag har rätt nedsatt hörsel så helt plötsligt känner jag en hand på min rygg. Jag skrek rätt ut och vände mig om och där stå Tim. Jisses vad rädd jag blev. Hehe
Snart ska vi kolla på en film innan det är läggdags.

1 kommentar:

  1. SV: Ja den är superskön! Fanns dock bara i storlek S och jag ville ha M, så vi får se hur länge jag får på mig den över min växande stjärt hahaha

    SvaraRadera