söndag 17 april 2011

Vi lever

Har inte haft ork eller tid till att blogga i helgen. Men vi lever och mår bra, bebisen håller sig på plats där inne i magen fortfarande.
I fredags va det full fart hela dagen. Jag och Caspian va hemma från skolan/förskolan eftersom det blev lite väl sent på torsdagen. Vi va hemma hos farmor & farfar på fika och lämnade en sak farmor hade beställt av mig.
Tim fick sin bil i fredags så han hämtade mig och Caspian och så åt vi middag hos Bleckis. Så mumsigt, gratis är bäst ;)
Jag hade en tupperware visning på kvällen, lika roligt som vanligt. Sen blev det hem och gosa med Caspian i hans säng tills han somnade.
Igår va vi och handlade, sen bakade Tim medans jag fixade lite här hemma. Blev tupperware visning här, tyvärr kom det inte så många men det va trevligt iaf :)
På kvällen va vi hos Bleckis igen då det bjöds på middag. Jätte trevligt kväll blev det och roligt att få träffa Freja oxå.
Idag steg jag upp före Tim och Caspian. Bakade scones som vi åt till frukost med massa gott på lägg, kokt ägg och te. Jätte mysigt.
Sen har vi varit nere på loppis en runda. Hittade inget vidare som jag ville ha. Blev en snabb titt hos Tims faste och hennes man. 
Hämtade Saga här hemma och sen gick vi till rosa och åt årets första mjukglass. 
Nu ligger Caspian och vilar och jag sitter med mina ben hög upp. Jag har otroligt ont i fötterna/benen pga av vattnet som är där.
Vid 16.00 ska vi hem till Anette på kryddparty.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar