onsdag 2 mars 2011

Allt som tillhör en förkyldning

Nu har jag blivit väldigt förkyld. Har knappt sovit en blund i natt pga av graviditeten och förkyldningen. Det är ingen bra kombination attvara förkyld och gravid samtidigt. Men dom säger att man får nedsatt imunförsvar som gravid. Ska börja äta vitlökskapslar igen, jag åt det när jag väntade Caspian och jag blev knappt aldrig sjuk förutom 2 gånger med maginfluensa.
Bestyämde mig i morse för att ha Caspian hemma så vi kunde ta lite sovmorgon, vilket va otroligt skönt. Har ändå hemstudier idag så jag kan göra lite hur jag vill då. 
Har damsugat och plockat iordning lite här hemma.
Jag, Caspian och mamma har varit på stan. Mamma bjöd oss på fika, det tackar vi för :)
Satte mig ner och betalde räkningarna när vi kom hem hade totalt glömt bort att dom skulle vara betalda häromdagen. Klantigt!
Bebisen har varit full fart där inne, bökar runt väldigt mkt idag tycker jag. Men det är bara mysigt:)
Nu ska jag ta mig en dusch sen läsa lite på svenskan och sen blir det film innan läggdags. Upp tidigt i morgon då jag börjar skolan vid 8.10.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar