fredag 25 mars 2011

En sån där jobbig natt

Somnade på soffan igår, helt slut efter dagen som varit. Jag och Caspian va ute och lekte på lekplatsen, sen kom Kith på en kopp te, sen på kvällen va det tupperware party i lindvägens lokal, tyvärr kom knappt några och många lämnade återbud vilket jag tycker va väldigt synd kostar ju pengar att göra fika och hyra lokal!
Natten har varit jätte jobbig, med mkt sammandragningar och jag har knappt röra på mig. Så fort jag flyttat mig från ena sidan till andra så har en sammandragning kommit och så har det hållt på så.
Såidag är jag hemma från skolan, få plugga här hemma i stället. Orkade inte stiga upp vid 6.30 för att börja skolan 8.10 efter denna natten. Och förlossningen sa ju att jag va tvungen att vila.
Tim är just nu uppe och köper frallor till mig, gott :)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar