tisdag 8 mars 2011

Ont i stora magen

Haft en väldigt jobbig natt med väldigt mycket smärta i magen speciellt i vänster sidan och bak i vänsta sidan av ryggen. Jobbigt som bara den.
Tim försov sig i morse så han va hemma idag och då fick även Caspian stanna hemma. Fick sovmorgon och frukost på sängen av min underbara älskling :)
Blev en runda innan till skolan för att prata med svenska läraren angående vissa frågor i uppgifterna. Blev en fika i caffeterian med. Där kan man undra om dom aldrig tidigare ha sett ett par med en barnvagn för både eleverna och lärarna glodde som bara den. Tragiskt!
Träffade min och Tims gamla svenska lärare, vilket va jätte roligt att se henne igen :) Och hon tyckte det va roligt att höra att vi fortfarande va tillsammans, att vi nu väntade barn numer två och att jag börjat plugga igen.
Blev en runda ner på stan sen handla lite innan hemfärd.
Hemma har jag legat på soffan och vilat. Sen har vi ätit god veggo pytt.
Tog ett bad efter att Caspian hade somnat vilket hjälpte lite mot värken.
Nu ska jag diska sen ska jag titta på en unge i minuten som jag missade igår.

 

2 kommentarer:

  1. Så fin mage, vill också vara smal och gravid hehe, växer ju på alla håll =)

    Kram

    SvaraRadera
  2. Tack du =) Men tro mig, du vill inte vara rundare, mycket svårare att träna bort skiten sen hahaha


    Kram

    SvaraRadera