måndag 28 mars 2011

Noll kondition

Jag har verkligen ingen kondition kvar, vilket är hemskt. Idag gick jag, Caspian och Saga en lång runda med massauppförsbackar. Jag trodde jag skulle svimma så trött blev jag och fick stanna flera gånger för att vila. Tragiskt! Känner att jag på något sätt måste få upp konditionen innan förlossningen. När jag väntade Caspian hade jag stor nytta av konditionen och av träningen med att andas från yogan. Denna förlossningen kommer säkert bli ett helvete och jag kommer knappt kunna orka med den. Nej en graviditet med komplikationer ställer till det för konditionen när man hela tiden måste vila. Men nu ska jag åtminstone försöka simma en gång i veckan, träna yoga 3 gånger och gå i snabb takt när jag motionera.

Caspians gnäll humör har hållt i sig hela långa dagen, inte alls hans vanliga glada jag. Men få hoppas han är lite gladare i morgon.
Idag har jag plockat iordning här hemma, tvättat, damtorkat och pluggat.
Ätit super god middag så nu är jag propp mätt. Biff, potatis, kokta morötter, brocoli, blomkål och sås.
Har precis nattat Caspian, Tim & Saga är ute på promenad och jag ska sätta mig och skriva klart det sista på ekonomi kapitlet så jag kan skicka det till läraren. Sen blir det en unge i minutern och bara ta det lugnt. 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar