måndag 14 mars 2011

spy dagen

Nu mår jag äntligen lite bättre. Mår fortfarande illa, men har tagit mig ut till soffan och kan sitta.
Mådde mycket bättre när jag hade varit och hämtat Caspian på förskolan, friskluften va verkligen härlig att andas in. Men så fort vi kommit hem och jag lagt honom började jag må dåligt. La mig och sov fram till 15.30 då Tim kom hem med piggelin till mig. Nu äter jag piggelin så fort jag känner att illamåendet blir för mycket. 
Har spytt 3 gånger idag så nu hoppas jag att det är färdig spytt, hoppas att sammandragningarna avtar för dom har självklart varit fruktansvärda och smärtsamma.
Och jag hoppas detta bara var något tillfälligt gravid illamåënde, för så här tänker jag inte ha det fram till förlossningen.

1 kommentar:

  1. Stackarn.... magsjuka är 10000 gånger värre när man är gravid... hoppas det går över snart! Om du inte får behålla nånting så tycker jag att du ska ringa till BB och kolla med dom, Krya på dig, kramar!

    SvaraRadera