söndag 27 mars 2011

Söndag som en berg och dal barna

Idag har kroppen pendlat från att må bra till att få förvärkar och allt känns skit. Men visst hellre pendla än att ligga en hel dag. :P
Vi tog oss en promenad hem till farmor och farfar för att hämta papprena Tim hade glömt där i veckan. Fick en glad överraskning när vi kom dit, min faster Lena va på besök :) Va jätte roligt att få träffa henne, har inte träffat henne sen i höstas. Och Caspian som inte träffat henne så många gånger han bara slängde sig rätt emot henne när han fick se henne. Han verkar tycka om henne :)
Farmor höll på med maten så ci fick gos middag och efterrätt. Alla som ätit min farmors mat bara älskar den, så den tackar man verkligen inte nej till.
När vi kom hem va det dags för Caspian att sova middag och då passade jag på att vila magen.
Har haft en tupperware visning i kväll, behövde inte gå så långt eftersom den va hemma hos Zophie :P
Nu ikväll har jag suttit och gjort beställningarna för veckans demonstrationer och blev även beställning till mig och Tim oxå. Men min nya odermall verkade inte vilja komma till min hotmail så min team ledare fick via telefon sitta och beställa åt mig. 
Nu ska jag ta och kolla lite på tv och sen blir det sova. 
Någon som har lust att ha en tupperware visning? Nu i april finns det jätte fina värdinne gåvor i lila v14-17 så boka gärna in en tupperware visning :)
 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar