lördag 5 mars 2011

Besök

Idag tog vi sov morgon, jag vaknade i och för sig vid 10 tiden men låg kvar i sängen till 10.45 då steg jag upp och väckte Caspian.
Martin en kompis från Nättraby som jag känt sen jag va 12 år va här idag och hälsade. Det va jätte roligt att träffa honom igen, har inte sett honom sen i somras då vi träffades bara lite snabbt inne i Karlskrona. Vi fikade och pratade en massa skit, han och Tim pratade mest om snikeri eftersom båda håller på med det.
Lite senare kom även Peter upp här en runda när han är hemma och hälsa på. Annars bor han och Ida i Nässjö. Va roligt att träffa honom oxå även om han inte stannade speciellt länge.
Tim har tatuerat ikväll och nu har vi badat skumbad.
Trotts att klockan är väldigt mycket så ska vi lägga oss och titta på en film. Tror jag kommer somna, känner mig rätt trött.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar