torsdag 17 mars 2011

Trött och sliten

Ja efter denna veckan med gravid illamående, förvärkar/sammandragningar, maginfluensa och knappt någon sömn kan jag säga att jag känner mig fruktansvärt sliten. Jag skulle behöva en riktig smoothies med fullproppad av vitaminer och massor med sömn.
Idag har jag gjort lite nytta, diskat, plockat iordning och tvättat.
Har även fått hem tupperware produkterna som är beställde så har packat dom till kunderna.
Caspian har varit på solskens humör. Det är inte ovanligt att Caspian är på solskens humör, men idag har det verkligen varit något extra. Han har skrattat och busat hela tiden. Sova ville han absolut inte göra utan klättrade ner från sängen och började leka med sin pluto hund. Hoppas han inte blir allt för grinig i morgon eftersom han precis har lyckats somna och ska upp vid 6.30 i morgon.
Jag håller just nu på att göra det sista på naturkunskapen som ska vara inlämnad i morgon, måste bara ta en paus för att vila ögon och huvudet. Innan läggdags ska det oxå hinnas med lite matte eftersom jag ska göra prov i morgon.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar