torsdag 17 mars 2011

Gissa vad?

Jag fick maginfluensa ännu en gång. Började igår vid 4 på morgonen och höll på till ca 12, sen började jag faktiskt känna mig rätt bra. Men så vända allt vid 15 tiden och jag blev helt väck. Jag orkade inte prata, orkade inte göra något. Jag bara sov hela tiden och så fort jag va vaken så hade jag så ont så jag knappt visste vad jag skulle ta vägen. Sov här ute på soffan till 23.30 då Tim sa att vi skulle gå och lägga oss, sen sov jag hela natten oxå. Så i nästan ett dygn har jag inte gjort annat än sovit. 
Idag mår jag bättre, men har otroligt ont i magen och ryggen, anatar att jag spände mig väldigt mkt igår och sen gjorde saken inte det bättre att jag låg en hel dag.
Det går exakt 3 veckor mellan gångerna som jag haft maginfluensa, är inte det lite komiskt?!
Nu ska jag försöka plugga lite medans Caspian vila middag.

1 kommentar:

  1. URSH stackars dig vännen. Hoppas det är bättre med magen nu.

    Ja mina blodådror syns jätte tydligt, ser skit läskigt ut heeheheh även dom jag har på mina bröst =)

    Hur mår du annars?

    Kram

    SvaraRadera