lördag 12 mars 2011

Lördag

Knappt sovit i natt heller, blir så irreterad när jag inte få min behövliga sömn!
Steg upp vid 9 tiden och åt frukost i lugn och ro.
När både jag och Caspian var iordning gjorda tog vi en promenad upp till Konsum.
Har städat hela lägenheten och skurat badrummet så i morgon behövs det endas damtorkas och skura golven, skönt.
Det har ju varit tupperware party här och sen en massa fika och prat.
Nu ikväll har jag pluggat, på onsdag ska jag ha prov i svenska B. Handlar om antiken vilket jag inte är speciellt bra på, fattar inte så mycket och det är väldigt komplicerad ord där tycker jag. Usch så jobbigt. Men ligger efter i svenskan eftersom jag hackat upp mig så mycket när jag läst om detta så måste lägga på ett kål nu!
Nu blir det Wallander och sen sova, upp tidigt i morgon för att plugga.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar