onsdag 9 mars 2011

Mycket har hänt

I morse va jag på mvc (mödra vårdcentralen) och träffade läkaren. Jag fick en ny eftersom den jag haft hade tydligen slutat. Denna läkaren va absolut inte bra och jag är inte alls nöjd med honom så ska säga till barnmorskan att jag inte tänker ha honom i v 30 då livmodertappen ska undersökas igen.
Malin va här vid 11 tiden och lämnade mina Tupperware saker, produker, kartaloger och massa annat. Kommer bli så kul att börja sälja detta :)
Jag, Caspian och mamma har varit på stan idag. Caspian har klippt sig för första gången. Det va inget han gillade och inte hans mamma heller för den delen. Det va hans pappa och mormor som inte tyckte om hans långa nack hår, men enligt mig va det gulligt.
Mamma bjöd oss på fika därefter på Kontan, tack så mycket :) Sen va vi på Maxi där dom faktiskt hade så fina barnkläder att jag hade velat köpa allt där nere :P Dom hade även rea på böcker. 
Här hemma har det hänt en alldelse underbar sak, men det tänker jag inte avslöja än. Det få vänta ett tag :)
Nu ska jag och Tim se en Wallander film och mysa. Sen ska jag plugga lite hade jag tänkt.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar