fredag 11 mars 2011

Kaos

Jag var glad men nu är jag riktigt förbannad! Så förbannad att jag bara skakar och helst av allt hade velat ställa mig och skrika.
Först blev jag väldigt irreterad när jag hämtar Caspian hos min syster och hela hans overall, vantar och skor är helt ner lerade och fuktiga. Vuilket hade hänt på förskolan. Hur i tusan tänker man när man inte sätter på ett barn regnkläder och regnstövlar när det är hur lerigt som helst ute?!
Inte nog med det så hade han extrakläderna på sig men ingen information om varför hans byxor ser ut som han krypit utomhus med!
När jag väl kommer hem kom droppen. Vi möts av Saga i hallen. Blev lite fundersam hur hon kunde tasig dit om hon hade hoppas över gallret som vi har satt mellan köket och övriga lägenheten så hon inte ska kunna ta sig ut. Men nej hon hade i stället lyckats välta omkull gallret (det sitter med plugg i väggen). Hon har kissat i vår och Caspians säng, bitit sönder Tims skor och en utav chipås burkarna från igår låg sönder sliten i soffan och på golvet. Och det syns att hon även varit uppe på soffbordet och gått.
Just nu ogillar jag denna hunden otroligt mycket!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar