tisdag 1 mars 2011

precis hemkommen

Helt slut efter att ha varit full gång hela dagen och kvällen.
Jag och Tim gick tillsammans och lämnade Caspian på förskolan idag, sen tog vi bussen till mvc. Efteråt passade vi på att handla innan hemfärd.
Maria kom och tog en kaffe när hon ändå skulle hämta sakerna från kryddpartyt. Sen blev det lite plugg innan jag skulle hämta Caspian.
Ätit tacos till middag idag, gott :)
Vid 17.00 hämtade Lotta mig sen bar det av till Torhamn för möte med tupperware. Och mötet varade fram till 21.30 så är precis hemkommen därifrån och väldigt trött. Men har lär mig en hel del, men fanns mkt som man borde ta in som man inte hann bland all information som östes över än ;)
Vi fick även lite presenter, men det visar jag i morgon i stället. Nu ska jag lägga mig och gosa med min älskling som jag saknat jätte mycket ikväll.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar