torsdag 31 mars 2011

Lätt att vara efter klok

Idag har jag varit i full fart sen kl 6.30 och inte haft tid till att vila alls. Det märks otroligt mycket eftersom sammandragningarna kommer ofta och är väldigt smärtsamma. Så dumt gjort utav mig, när jag vet att jag måste vila. Skärpning!
Lämnade Caspian på förskolan 7.15 sen vidare till skolan. Först naturkunskap där vi va två elever fick labba och skriva en massa. Sen va det matte, genomgång inför morgondagens test/prov. Det kommer gå rent åt skogen eftersom ekvation är något jag aldrig kommer lära mig, det är verkligen super svårt.
Togen runda inom gallerian medans jag väntade på bussen, sen hem och hämta Saga och vidare för att hämta Caspian. 
Tupperware produkterna från förra veckan hade kommit så ägnade nästa 2 timmar med att packa alla kassar till folk. Tar lite tid innan man lär sig vad det är för grejer, men det blir nog enklare sen.
Plockade iordning, diskade och tvättade medans Caspian sov.
Kith kom på en kaffe, jätte trevligt :)
Blev snabb middag när Tim kom hem och sen kom snälla mamma och hämtade mig så jag slapp gå i regnet.
Haft tupperware visning ikväll, tycker det är super roligt att ha visningar.
Ska strax ta och diska sen blir det att försöka plugga lite matte innan läggdags.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar