fredag 25 mars 2011

Våffeldagen

Idag är det som sagt våffeldagen, i fall någon har missat det. Vi har varit hos mamma och ätit goda våfflor.
Vi haräven varit hos Ida, Krille och Alwin en sväng :) Tim skulle hjälp Ida, eftersom Krille jobbade över.
Nu ikväll har vi ätit middag och jag har suttit på ikeas hem sida och kollat lite. Vi är i stort behov av nya köksmöbler och ja lite annat oxå.
Sammandragningarna har blivit värre och nu börjar förvärkarna komma. Rätt jobbigt men så länge det inte gör för ont är jag tacksam!
Nu ska jag ta disken sen blir det en film och Tim har lovat att massera mig :)
 

1 kommentar:

  1. Precis, för oss var det en självklarhet att ha honom hemma och trodde det var något positivt men vart förvånad över hur många det faktiskt är som inte tycker det är bra och att barnet mår bättre av att gå på förskolan. Jag har arbetat med barn mellan 1-3år på förskola under ett par år och jag anser att jag kan ge mina barn precis det dom får där om inte mer. Men sen om man inte kan vara hemma med sitt barn är inte det alls fel, min dotter började vid 14månader för jag hade inte möjligheten att vara hemma längre men som sagt om man kan vara hemma så tycker jag att man ska ta vara på den chansen.

    Ja det tycker jag ni gör rätt i, det är så roligt att få chansen att vara med sitt barn och göra saker om dagarna. Hur fungerar det då när ni har honom hemma, förlorar ni platsen på förskolan han går på nu?

    SvaraRadera