måndag 7 mars 2011

Ny vecka och nya tag

Caspian är nu helt frisk ingen maginfluensa och ingen feber, så imorgon blir det förskolan igen för hans del.
Hade ett helt kapitel i samhälle på otroligt måna sidor som skulle renskrivas på datorn för att sedan skickas iväg till min lärare men få ta och göra klart det i morgon. Hann inte redigt allt idag.
Jag hade tänkt stiga upp vid 8 och plugga eftersom Caspian ofta sover väldigt länge. Men tji fick jag, lite innan 7 skickar mamma ett sms till Tim så Caspian som sov inne hos os vaknade och ville absolut inte somna om. 
Har pluggat, tvättat och umgåts med Tim och Caspian under dagen.
Nu ikväll har jag varit i Jömjö på Tupperware möte, information om nya produkter/färger. Massa fint och en hel del lila saker kan jag berätta :) Så om någon i närheten av Ronneby/Kallinge vill ha en demo säg gärna till :) I v 12 är det jätte fina värdeinne gåvor.
Kom hem för en stund sedan så nu blir det film och mys med Tim innan vi ska lägga oss.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar